Obsługa PPOŻ dla firm
Obsługa ppoż (przeciwpożarowa) dla firm to zespół działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa przed pożarami oraz minimalizowanie ryzyka wystąpienia pożaru w miejscu pracy, a także przeszkolenia pracowników na wypadek wybuchu pożaru.
W ramach obsługi ppoż zapewnia się zgodność z przepisami prawnymi dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej oraz wprowadza odpowiednie procedury, które mają na celu zapobieganie, wykrywanie, a także skuteczne reagowanie w przypadku wystąpienia pożaru. Oferujemy pełną obsługę dla firm, a w tym m.in.:
- szkolenia pracowników w zakresie ochrony przeciwpożarowej
- praktyczne szkolenia z użycia sprzętu gaśniczego
- ćwiczenia z ewakuacji i zachowania się podczas pożaru
- przeglądy konserwacyjne podręcznego sprzętu gaśniczego wszystkich typów gaśnic i agregatów gaśniczych oraz przeglądy hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych wraz wężami hydrantowymi
- wyposażamy obiekty w gaśnice i oznakowania
- opracowujemy Instrukcje Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z planami ewakuacji
- prowadzimy audyty i kontrole stanu ochrony przeciwpożarowej, które dotyczą m.in. warunków ewakuacji, magazynowania, stan instalacji przeciwpożarowych, systemów detekcji i sygnalizacji
- prowadzimy stały nadzór ppoż w obiektach
- sporządzamy dokumenty np.: zabezpieczenia przed wybuchem, prac pożarowo niebezpiecznych, itp.
Skontaktuj się z nami już dziś i zadbaj o bezpieczeństwo swojej firmy oraz rozwój swojego zespołu.